گروه کوهنوردی بهاران سرخنکلا - گزارش صعود کوهنوردی ابن پنج شنبه 1394/11/22 همراه با تصاویر
گروه کوهنوردی بهاران سرخنکلا
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

مدیر وبلاگ : علی سهرابی
مطالب اخیر
 سلامتی بزرگترین نعمتی است که در اختیار بشر قرار دارد زیرا بدون آن بهره بردن از سایر نعمت ها امکان پذیر نیست.سلامت انسان همانند سایر نعمات خداوندی با تلاش وکوشش در اختیار شخص قرار می گیرد.کسی که بخواهد جسمی سالم وروحی شاداب داشته باشد باید با برنامه ریزی مشخص ، پیروی از قواعد سلامت وپی گیری همه جانبه به این هدف خود نائل شود.انسان موجودی است پیچیده وعوامل زیادی بر روح وجسم وی تأثیر می گذارند.شناخت تمام این عوامل همیشه امکان پذیر نیست اما به هرحال می توان با هوش ودرایت وبا بهره بردن از تجربه های خود ودیگران میزان سلامتی را به حداکثر رساند وروزهائی شاد وشب هائی راحت را سپری نمود.

اسامی گروه: سلیمان مقصودلو.محمد دوست محمدی.محمد مقصودلو.علی سهرابی.علی مقصودلوو با سرپرستی رضامقصودلو

طبق قرار قبلی همگی باید راس ساعت 6:50  اول جاده توسکستان   به هم دیگر ملحق می شدیم . وقتی رسیدیم   با هم حرکت کردیم حدود یم ربع بعد به ورودی باغ شاه رسیدیم  و از اونجا  کوله پشتی  ها را گرفته  و به سمت هدف راهی شدیم.  خیلی سرد بود همه چی یخ زده بود.روی درختها برف زیادی نشسته بود.ساعت 7:15  به سمت هدف حرکت کردیم و بعد از گذشت 45 دقیقه به دیو دره رسیدم .با  زمان کوتاهی استراحت  حرکت کردیم چند تا عکس گرفتیم بعد شروع به حرکت کردیم.هر چی ارتفاع میگرفتیم برف بیشتر میشد.تا رسیدیم به ترنه که اونجا استراحت کوتاهی کردیم وبه راهمان ادامه دادیم.
بارش برف خیلی سنگین بود که تمام پا کوبها رو از بین برده بود وموجب گمراهیمان شده بود که یه جایی رو انتخاب کردیم واتیش کردیم نشستیم جاتون خالی بود خیلی خوش گذشت بساط صبحانه رو براه کردیم و حدودا یه ساعتی نشستیم
وساعت 11 حرکت کردیم سمت ماشینها که حدودا ساعت 13 رسیدیم حرکت کردیم سمت سرخنکلا.

پنجشنبه 22 بهمن 1394
یکشنبه 6 تیر 1395 08:35 ب.ظ
سلام. عکسهای بسیار زیبایی بود. موفق باشید.