گروه کوهنوردی بهاران سرخنکلا - گزارش صعودبه ارتفاعات توسکستان( تن شوران) همراه با تصاویر
گروه کوهنوردی بهاران سرخنکلا
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

مدیر وبلاگ : علی سهرابی
مطالب اخیر

به نام خداوند جان آفرین

گزارش  صعود گروه کوهنوردی بهاران به ارتفاعات توسکستان( تن شوران (

سلامتی بزرگترین نعمتی است که در اختیار بشر قرار دارد زیرا بدون آن بهره بردن از سایر نعمت ها امکان پذیر نیست.سلامت انسان همانند سایر نعمات خداوندی با تلاش وکوشش در اختیار شخص قرار می گیرد.کسی که بخواهد جسمی سالم وروحی شاداب داشته باشد باید با برنامه ریزی مشخص ، پیروی از قواعد سلامت وپی گیری همه جانبه به این هدف خود نائل شود.انسان موجودی است پیچیده وعوامل زیادی بر روح وجسم وی تأثیر می گذارند.شناخت تمام این عوامل همیشه امکان پذیر نیست اما به هرحال می توان با هوش ودرایت وبا بهره بردن از تجربه های خود ودیگران میزان سلامتی را به حداکثر رساند وروزهائی شاد وشب هائی راحت را سپری نمود .

اسامی گروه : هادی نظری رضا اردلان علی سهرابی هادی کلاته - به سرپرستی رضا مقصودلو

تاریخ حرکت: جمعه94/11/2

طبق قرار قبلی همگی باید راس ساعت 6:50  اول جاده توسکستان   به هم دیگر ملحق می شدیم . وقتی رسیدیم   با هم حرکت کردیم حدود یم ربع بعد به ورودی باغ شاه رسیدیم  و از اونجا  کوله پشتی  ها را گرفته  و به سمت هدف راهی شدیم.  ساعت 7:15  به سمت هدف حرکت کردیم و بعد از گذشت 45 دقیقه به دیو دره رسیدم .با  زمان کوتاهی استراحت  حرکت کردیم  دراینجا جالبه بگم  یک گروه هفت یا هشت نفره که اکثراً  بالای 50 سال داشتند مثل برق از ما گذشتند که موجب حیرت ما شد ما هم با لفظ های ماشالله و خسته نباشید  بدرقشون کردیم.که بعد از گذشت 1 ساعت به خاک عمر رسیدیم که در اونجا یک قبرستان  هست که حدود چند صد سال قدمت دارد  که سنگ قبر های با مشخصه های خاص که هر دفعه از اونجا رد میشیم  چند دقیقه ای  نظاره میکنیم  و در آخر در ساعت  10صبح در جوار رود خانه    اتراق کردیم و بساط آتیش و چایی دودی  بر پا شد  . حدود یک ساعت خوردن صبحانه طول کشید که جای شما خالی. در ساعت 11:15  تصمیم به بازگشت گرفتیم  دربین راه  عکسهایی هم از طبیعت و خودمون گرفته شد  از اونجایی که چند هفته ای برف و بارون نیامده جنگل یه حالت خشک داشت.و حدود ساعت 13 به ماشینامون رسیدیم  و به سمت سرخنکلا حرکت کردیم.                                                                                                تهیه کننده..هادی کلاته                           خدایا چنان کن که سرانجام کارتو خوشنود باشی و ما رستگار

یکشنبه 4 بهمن 1394
شنبه 25 شهریور 1396 09:13 ب.ظ
Do you have a spam problem on this website; I also am
a blogger, and I was curious about your situation; we have developed some
nice methods and we are looking to exchange techniques with other folks, please shoot me an e-mail if
interested.
یکشنبه 19 شهریور 1396 09:47 ب.ظ
این وبسایت... چطور می توان گفت؟ مربوط!!

در نهایت چیزی پیدا کردم که به من کمک کرد. با تشکر!
یکشنبه 19 شهریور 1396 07:46 ب.ظ
هیا! من در حال کار کردن بر روی وبلاگ خودم هستم
آیفون 3gs جدید! فقط می خواستم بگم دوست دارم وبلاگت را بخوانم
و منتظر تمام پست های خود باشید! عالی است ادامه دهید!
جمعه 17 شهریور 1396 12:59 ق.ظ
وب سایت عالی اطلاعات مفید زیادی اینجا است.
من آن را به برخی از پرندگان ارسال نیز به اشتراک گذاری در خوشمزه است.
و البته، ممنونم از زحمتی که کشیدید!
دوشنبه 30 مرداد 1396 11:24 ق.ظ
This is very interesting, You are a very skilled blogger.
I have joined your feed and look forward to seeking more
of your wonderful post. Also, I've shared your site in my social networks!
شنبه 14 مرداد 1396 04:20 ق.ظ
Thanks for one's marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you happen to be a great author.I will always
bookmark your blog and will often come back in the foreseeable future.
I want to encourage that you continue your great writing,
have a nice afternoon!
پنجشنبه 12 مرداد 1396 08:09 ب.ظ
My brother recommended I would possibly like this website.
He was once totally right. This put up actually made my day.
You can not imagine just how so much time I had spent for this info!
Thanks!
دوشنبه 9 مرداد 1396 08:27 ب.ظ
Very nice post. I just stumbled upon your
weblog and wanted to say that I have really
enjoyed surfing around your blog posts. After all I will
be subscribing to your feed and I hope you write again soon!
جمعه 16 تیر 1396 05:49 ب.ظ
I have learn a few excellent stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting.
I surprise how a lot effort you put to make this kind of excellent informative site.
دوشنبه 5 تیر 1396 01:29 ق.ظ
قلب از خود نوشتن در حالی که ظاهر شدن دلنشین اصل
آیا نه حل و فصل خوب با من پس از
برخی از زمان. جایی در سراسر جملات شما قادر به
من مؤمن اما تنها برای بسیار در حالی که
کوتاه. من هنوز مشکل خود را با جهش در منطق و یک خواهد را سادگی به کمک پر کسانی که معافیت.
اگر شما که می توانید انجام من می مطمئنا بود تحت تاثیر قرار داد.
جمعه 2 تیر 1396 08:47 ب.ظ
بسیار ریشه از خود نوشتن در حالی
که صدایی مناسب در آغاز آیا واقعا کار درست با من پس از برخی از زمان.
جایی در سراسر جملات شما موفق به من مؤمن اما
فقط برای بسیار در حالی که کوتاه.
من هنوز مشکل خود را با جهش در منطق و یک ممکن است را
سادگی به پر کسانی که معافیت. که شما که می توانید انجام من می مطمئنا بود در گم.
سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 04:09 ق.ظ
بسیار core از خود نوشتن در حالی که ظاهر شدن مناسب
اصل آیا واقعا حل و فصل درست با
من پس از برخی از زمان. جایی در
سراسر پاراگراف شما موفق به من مؤمن متاسفانه فقط برای
بسیار در حالی که کوتاه. من هنوز کردم مشکل خود را با جهش در منطق و شما خواهد را خوب به کمک
پر کسانی که شکاف. اگر شما در واقع
که می توانید انجام من خواهد قطعا تا پایان مجذوب.
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 07:38 ب.ظ
Hi there, after reading this awesome paragraph i am too glad to share my know-how here with colleagues.
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 06:16 ب.ظ
Helpful information. Lucky me I discovered your website by
accident, and I'm shocked why this twist of fate didn't took place in advance!