گروه کوهنوردی بهاران سرخنکلا - گزارش صعودبه ارتفاعات توسکستان( تن شوران) همراه با تصاویر
گروه کوهنوردی بهاران سرخنکلا
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

مدیر وبلاگ : علی سهرابی
مطالب اخیر

به نام خداوند جان آفرین

گزارش  صعود گروه کوهنوردی بهاران به ارتفاعات توسکستان( تن شوران (

سلامتی بزرگترین نعمتی است که در اختیار بشر قرار دارد زیرا بدون آن بهره بردن از سایر نعمت ها امکان پذیر نیست.سلامت انسان همانند سایر نعمات خداوندی با تلاش وکوشش در اختیار شخص قرار می گیرد.کسی که بخواهد جسمی سالم وروحی شاداب داشته باشد باید با برنامه ریزی مشخص ، پیروی از قواعد سلامت وپی گیری همه جانبه به این هدف خود نائل شود.انسان موجودی است پیچیده وعوامل زیادی بر روح وجسم وی تأثیر می گذارند.شناخت تمام این عوامل همیشه امکان پذیر نیست اما به هرحال می توان با هوش ودرایت وبا بهره بردن از تجربه های خود ودیگران میزان سلامتی را به حداکثر رساند وروزهائی شاد وشب هائی راحت را سپری نمود .

اسامی گروه : هادی نظری رضا اردلان علی سهرابی هادی کلاته - به سرپرستی رضا مقصودلو

تاریخ حرکت: جمعه94/11/2

طبق قرار قبلی همگی باید راس ساعت 6:50  اول جاده توسکستان   به هم دیگر ملحق می شدیم . وقتی رسیدیم   با هم حرکت کردیم حدود یم ربع بعد به ورودی باغ شاه رسیدیم  و از اونجا  کوله پشتی  ها را گرفته  و به سمت هدف راهی شدیم.  ساعت 7:15  به سمت هدف حرکت کردیم و بعد از گذشت 45 دقیقه به دیو دره رسیدم .با  زمان کوتاهی استراحت  حرکت کردیم  دراینجا جالبه بگم  یک گروه هفت یا هشت نفره که اکثراً  بالای 50 سال داشتند مثل برق از ما گذشتند که موجب حیرت ما شد ما هم با لفظ های ماشالله و خسته نباشید  بدرقشون کردیم.که بعد از گذشت 1 ساعت به خاک عمر رسیدیم که در اونجا یک قبرستان  هست که حدود چند صد سال قدمت دارد  که سنگ قبر های با مشخصه های خاص که هر دفعه از اونجا رد میشیم  چند دقیقه ای  نظاره میکنیم  و در آخر در ساعت  10صبح در جوار رود خانه    اتراق کردیم و بساط آتیش و چایی دودی  بر پا شد  . حدود یک ساعت خوردن صبحانه طول کشید که جای شما خالی. در ساعت 11:15  تصمیم به بازگشت گرفتیم  دربین راه  عکسهایی هم از طبیعت و خودمون گرفته شد  از اونجایی که چند هفته ای برف و بارون نیامده جنگل یه حالت خشک داشت.و حدود ساعت 13 به ماشینامون رسیدیم  و به سمت سرخنکلا حرکت کردیم.                                                                                                تهیه کننده..هادی کلاته                           خدایا چنان کن که سرانجام کارتو خوشنود باشی و ما رستگار